PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Home sweet home.

Hej bloggen!

Hemma från en hel dag i flyinge och en stund i värnamo på en kvällshoppning :)
Vi börjar med flyinge då :)

åkte buss med Us och andra medlemmar i klubben, trevlig resa för det mesta.. Lite retfullt när en del blir helt till sig på vägen när man typ kör förbi några hästar, precis som dom inte sett hästar förut ?! :S

Men men, älskling gjorde detta till en fin dag (kliar mig i baken, stoppar mina fingrar under din näsa, är du vaken?) och allt var mycket trevligt på platsen! :)
Flumm i bussen på vägen hem, stackars elin♥
Tack flickor! ♥

Värnamo.
Åkte dirr dit efter flyinge för det var visst någon kvällshoppning som Pernilla skulle vara med på och Olivia och Emelie var oxå där! :D Min älskade Sara var duktig! :)♥ Gaaah, ge mig henne :')
Somsagt så var vi och kollade lite där :)

Bra dag, imorgon är det skola tyvärr :/ Jag borde plugga nu så får ta mig i kragen och gå och göra det nu, om en stund iaf (A)

PUSS Jojjo


you are my light in the dark ♥

Kommentarer
Postat av: fia

Aw, tack själv älskling! :D Ingen är så fräck som jag, ingen har sån häck som jag. ;)<3

2010-05-18 @ 22:55:41
URL: http://sofialovgren.blogg.se/
Postat av: EmmaÖverby

Sv; det kmr (:

2010-05-19 @ 09:35:44
URL: http://emmaoverby.blogg.se/
Postat av: Johnnyanja

Great site. Good info

2012-03-26 @ 11:26:16
URL: http://johnnyanja.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0