PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Jag blir galen!

Åhhh, nu mår jag sämre igen, men jag ska ut till stallet idag, vi ska kanske löshoppa dom ju,
jag kan inte missa första gången!!

Dock har jag varit sämre på morgonen hela tiden och blivit bättre och tillslut inte ens känt av något senare under kvällen. Men jag kan inte vara hemma från skolan något mer, det funkar inte..

Nehe, nu har jag fått skriva av mig lite, nu måste jag ta tag i mina läxor som jag har skjutigt fram hela tiden, tänk va skönt att ha alla gjorda nu, bara vila och ta det lugnt (som jag gjort alla andra dagar nu då) Men idag hade det varit så jäkla gött!

Aja, önska mig lycka till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0