PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Städ dag!

Halloj :))
Snacka om att jag var död idag på morgonen -.-

Efter skolan hämtade mamma mig, Leo, Martin och Affe. Bara för att man är 14 år kan man vara homo.. Eller vad säger ni? Självklart enligt mig..

Snart ska vi till stallet, ska städa ikv. Alla ska hjälpas åt och efteråt ska vi grilla och äta massa gott! :D
mmm!

Ha en fin fredag, trots att det regnar?! :(
Kram!
/Johanna :*

Kolla min bdb oxå :)

j-j-johannaa@bdb


- älskade, bara du blir frisk snart♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0