PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Dagen i både text och bilder :)

Hejsan sötisar!

Idag var det skolan först som gällde, lite gymnasie information osånt.

Morris fick vila idag, så han har extra energi imon! ;D Höhö Men min buse har visst varit ute på vift nu ikv..
Johanna som inte kollat boxdörren en extra gång? :O fy mig!

Men han hade *bara* ätit upp hans egen, sillans och phus frukost påse med hö.. -.-
Nu har han tjockat sig för ett par veckor!



Gav bebisarna mat oxå,<3


såhär glad blev min prins! ♥



<3

Sen vare träning med Sillan och Jusse , blev världskassa bilder verkligen!



Sen hem!
läxor och butt! :)<3

Puss!

Kommentarer
Postat av: Malin

va söt han är lilla tore =), sitta på honom snart?

2010-09-22 @ 10:00:24
Postat av: johanna

sv: nja, inte än, först kastrering och lite löshoppning osånt! Fylla 2 först tror jag nog det blir ;)

2010-09-22 @ 21:29:11
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0