PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Dagens att göra

Tjaaa!
Dagens att göra:

* Packa ner det sista
* fixa stallet
*duscha smutsig ponny
*packa allt i transporten
*Dubbel kolla allt! :)

Sen åker vi! ;D

Denna gången jag är på praktik kommer ni få uppdatering på kvällarna, jag tänker inte fixa gästbloggare, trots att Nell var duktig på det! :) Så jag antar att vi hörs ikv! :)

Sköt om er! :)
puss!

//Jojjo 


Kommentarer
Postat av: Theresé och Barifay

veckans häst- vinnare är uppe, kolla om du vann <3

2010-09-26 @ 20:33:17
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: fia

Sv: Det är den. =)



Trooor att det är på design, sen:

#side {

width: 156px;



Då ändrar du bara siffrorna på width. Testa lite mindre eller lite större för att se vad som funkar. =)



Om det inte funkar kan du kanske behöva ändra width på #content { till lite mindre och sen ändra width på #side { till lite större. Du får pröva dig fram lite helt enkelt. :P Annars kanske jag kan hjälpa dig nån dag. =)

2010-09-26 @ 22:13:14
URL: http://sofialovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0