PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Dagens onödigt vill ha ;)

Tjaa,
dagens vill ha är en grej som jag inte alls är i behov av därför tittar ´jag bara för att jag intygar mig med att morris skulle funka bättre med det, snyggare i det osv ;) Sådant jag har väldigt lätt för ;) haha


Ser jätte mjukt ut för att vara hööks, inte mitt favorit ställe att handla på, men tränsen har ofta bra kvalite! :)
Men när jag blivit miljonär så kan jag köpa tusen träns om jag vill =) hihi

Ha det bra, idag har jag mitt första fotojobb! Hoppas det går bra!
Kram Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Ahh :)

2010-09-06 @ 21:01:03
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag köpte ett sådant träns till min foderponny. ;) Älskar det !! :D<3

2010-09-07 @ 21:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0