PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

I Maa! ;)

Halloj i natten! :)

Är i Maa somsagt och morris och jag känner oss hemma som vanligt :) Eller jag iaf! Han verkar trivas :)<3

Imorgon är det fodring vid klockan 07.00 , skönt att det är lika tider som det ärnär jag ska upp till skolan. Det känns lättare när man vet att man ska upp och göra något man tkr är roligt :) Det är det inte alltid på måndagarna annars...

Ska visst komma någon mer tjej imon oxå, alltid kul att lära känna nya människor :)
Hoppas på att få träffa Petra nu när jag är här :)<3 Länge sen nu ju.

Ah, vi hörs vell imorgon kväll!
Puss

//jojjo


min fina :)<3

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej!



Följ min nya tävlingsblogg www.kengstrom.blogspot.com

2010-09-27 @ 08:12:26
URL: http://www.kengstrom.blogspot.com
Postat av: Anonym

vad är?, vad ligger? Maa?. haha konstig fråga ^^

2010-09-27 @ 12:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0