PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Östrahults Camaro 28 september

Red honom på banan idag :)
Han var superfin faktiskt!

Jag red inte fram så länge, jag skrittade ett par varv och sedan började jobba honom. Han kändes fin, något seg från gårdagens rodeo, men jag fick fram honom hyfsat ändå! :)

Gjorde galopp ombyten och det gick väldigt bra! Han känns mkt finare i det momentet nu än innan, innan vilan var det precis som att jag var otydlig och han seg och inte orka byta mer än fram. Men nu går det som en dans :)

Han måste byggt upp massa styrka det senaste, kunde samla honom skitmycket i galoppen! : D Och sedan öka på honom igen :) Han tog avsaktningar och bjudningarna mycket bra idag!

Han var så duktig idag<3

Han har lärt sig att gnägga nu med! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0