PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Östrahults Camaro 29 september

Han skulle egentligen vilat idag, men Olivia undrade om jag ville hoppa honom tsm med henne när hon red Dante.
Han känndes fin och fräsch igår och inte supertrött heller ju och han blir alltid 10 gånger piggare när det är hoppning på schemat!

Så jag hoppade då.. Det var ingen hård framridning, bara som vanligt, gjorde oxå att han inte tappade massa energi. Vi hoppade till sist en bana som låg runt 85 90 cm tror jag :) Känndes jättebra och jag är taggad till nästa tävling :)


Kommentarer
Postat av: warnmark -hästblogg

Sv; Okej :)

2010-09-30 @ 16:57:21
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0