PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Sjuk imon (a)

Hahah, oj vilken feber jag fick, måste nog vara hemma från skolan imon? (a)
Det är ju charlies rea nu ju!
Och imon är enda dagen vi kan åka, så jag blev visst sjuk..

Har inte så mkt att titta efter egentligen :) Blir nog något med hem skulle jag tro!
Om jag hinner ska jag in på hööks och köpa gummistövlar iaf! :D haha


På kvällen sedan blir det städardag i stallet vilket innebär, fixa alla hagar, såsom få bort massa pinnar stenar osv. Städa i stallet, fixa sånt man inte hunnit med innan , måla osånt ;) Efteråt firar vi med stallfest! :D wiho!

Så imon blir det nog dåligt med uppdatering, om det äns blir någon ;D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0