PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Skärpning! ;O

Har inte alls mkt kommentarer och läsarna försvinner.. Tråkigt för jag tkr det här med bloggandet är så himla kul. älskar att skriva och dela med mig om min vardag och mina åsikter.

ja ber er, vad tkr ni att en bra hästblogg ska innehålla? Vad är det ni tittar på, tänker och tycker om?
vore kul om ni svarade, ni som är kvar förståss.

Så ska jag göra vad jag kan för att behålla er!

Kram!



tyvärr blir det nog så att camaro får stanna hemma v. 39 :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser inte alltid då jag inte hinner.

Annars tycker jag den är bra :).

Outfits tycker jag är fjantigt däremot ^^.

Lite mera bilder till varje inlägg blir roligare att kolla på också :D

2010-09-20 @ 23:03:51
Postat av: Malin

varför ska du inte ta med honom? :(

2010-09-21 @ 16:45:24
Postat av: johanna

sv malin: Dom hade ingen plats så jeffa får rida honom hemma ist ;/

2010-09-21 @ 22:52:55
URL: http://johannabrogard.blogg.se/
Postat av: fia

Jag är dig trogen Johanna, läser din blogg varje dag stumpan! :D

2010-09-22 @ 23:22:05
URL: http://sofialovgren.blogg.se/
Postat av: filippa

Hej vär för ska han inte stanna hemma?

2010-09-25 @ 09:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0