PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Skolan tar kål på mig! :o

Hellu, sitter i skolan, har s-tid men det är bar jag här och mile sitter vid datorn han med så han tror vell att jag gör so uppgiften! Vilket jag visserligen gör men jag tar en break så jag inte blir färdig alldeles för tidigt! :P

usch, denna veckan har varit hemsk och lär vell inte bli bättre! :P

Har haft sjukt mkt läxor och idag fick vi en till läxa med massa jäkla frågor som skulle vara gjorda tills imon ;o Jag ska ju träna idag!
Men jag får vell pyssla med det i bilen eller när jeffa rider eller nåt :/

Ah, så idag är det somsagt dressyrträning för karin! tror det kommer bli jätte bra! :)

på lördag är det dressyr tävling, ska bli jättekul men det är ju bara det att jag har ingen kavaj :( Asså, jag har aldrig behövt ha kavaj på LB innan men i braås fick jag inte tävla utan så tur att jag kunde låna! Det hade jag ingen aning om, slarvigt av mig att inte kollat i tr innan..
Någon som vet om dom har ändrat det?  Eller var det bara braås dommare som tkt att jag borde ha det? :P haha

Det löser sig vell alltid!
Nu får jag vell jobba vidare! :)
Ha det bäst och önska mig lycka till på träningen! :D
Puss!

Kommentarer
Postat av: Malin

Gick det bra på träningen?

Jag tror det är så att man måste ha kavaj, dock vet jag inte om det är annorlunda på ponny. Men på häst tror jag garanterat att det är det. Kan du inte låna av någon? Jag har en svart Pikur om du vill låna, tror det är storl. 34, kanske lite stor för dig men ändå...

<3

2010-09-01 @ 23:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0