PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Skulan

Sitter i skolan har hålis..
inget roligt alls, tkr dom borde införa att vi kan ha håltimmarn sist av allt varje dag så man kommer hem! ;O

på idrotten hade vi innebandy och höjdhopp, allt som inte är okej! Usch, trots att jag är ca 180 cm lång och i stort sett hela jag är långa ben så hoppar jag upp till 90 cm max!
jag är sjukt rädd för att hoppa höjd. Hoppar gärna högre på hästarna :)<3

så bara för att jag hoppa upp till 85 cm idag och jag kände att det räckte, jag är så jäkla rädd för bommen,ryggen oså. när jag rider har jag ju alltid västen! iaf så skulle hon tvinga mig att hoppa 90cm. Visst men inte idag!
Men hon gav sig inte..förens jag pressa fram lite tårar! Då var det lugnt ;D Haha! Tur att jag ahr enkelt för att lipa! 8D

Sedan innebandy, det jag tänker skriva om i det är att jag har en innebandyboll på smalbenet! :(

Skittråkig uppdatering från en hästblogg men kkände att jag var tvungen att skriva av mig :(
Sorry! :P

Kommer mer update senare! ♥
Ha det bra!

6 dagar kvar♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0