PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Söt ;)

kul att ni har åsikter ;) men angående eftergift, hindrerna är så pass låga att jag inte behöver ge mer eftergift. Det blir bara att jag slänger mig fram och allt blir obalanserat! :P

"ryttare om film hoppträning!:

du har en väldigt fin häst och sitter mjukt och fint men du är dålig på att ge eftergift över hindrerna, om du gör det får hästen fram nosen och hoppar bättre och det är mindre chans att den river och spänner sej inte,
Hoppas inte att du tar det som kritik utan som hjälp från en ganska erfaren ryttare, då & din ponny skulle kunna komma långt den hoppar med en sjuk lätthet! Men tänk på det till nästa gång :)"

Kommentarer
Postat av: ebba hästblogg

Duu, dina kategorier och sånt hamnar längst ner på sidan i min webbläsare bara så att du vet! :S

2010-09-25 @ 20:52:41
URL: http://brejjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0