PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

5 saker du inte visste om mig


Snygg mobilbild..

1. Jag är otroligt lat!
2. Jag är inte så "tjejig", en riktig man du vet.
3. Jag sminkar mig nästan aldirg, tur att jag är naturligt vacker ;)
4. Jag skäms inte för mycket, säger nästan alltid rakt ut vad jag tycker.
5. Kan vara lite blyg vid första gången jag träffar en ny människa.

Visste du detta om mig? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0