PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Ändrade planer

Det blev inte så mycket "fota fota fota" idag. Jag tog istället en tur ut i skogen med Maja. Jag red hennes häst och hon red Morris! :) Det blev mest skritt men lite trav också. Det var kul! :)
Men jag fotade lite på mina systrar iaf.

Packade lite snabbt också då, men hann inte putsa, eller jag orkade verkligen inte. Vi kommer se ut som värsta tattar ekipaget imorgon! xD Min häst är brun och gul så kanske ni förstår vad jag menar?

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp ALLA bilder från vaggeryd tycker jag också!:D

2011-04-27 @ 20:17:58
Postat av: Ebba

Du är inte ensam om skitig häst!

Känns rätt vanligt när man har vit häst? ;)

2011-04-27 @ 21:20:49
URL: http://ebbaajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Jojo alltid lika kul att läsa på din blogg.

Tog du några foto på Albin och Fille i Vaggeryd?

2011-04-27 @ 22:53:10
Postat av: Anonym

Hej Jojo alltid lika kul att läsa på din blogg.

Tog du några foto på Albin och Fille i Vaggeryd?

2011-04-27 @ 22:54:01
Postat av: Sara

Åå va fin blogg:D

2011-04-27 @ 22:54:25
URL: http://fotoryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0