PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

BORTA ÖVER HELGEN


Foto och redigering: Jag
Nikon D5000+Nikkor 18-200mm

Vill ni ha en beskrivning om hur man fotar bokeh? Eller är alla så coola och kan det redan? :D Kan ju se det som ett fototips.

Nu ska jag snart in i duschen och sedan drar jag till Göteborg. Jag ska hälsa på min farmor :).
Jag har med mig kameran och ska fota mina dagar i detalj för er! Känner att det kommer att bli roligare att fota i Gbg, mer människor osv. Känner mig peppad för foto nu hörni! :D

Hästen får vila idag och imorgon. På söndag vet jag att jag kommer vara ridsugen i alla fall!

Vi hörs ikväll när jag kommit fram (hoppas jag?! Jag är nästan säker på att min farmor har dator) annars får ni ha det sjukt bra och sköta om er ordentligt!♥


Kommentarer
Postat av: Yasmine

sv: Hmm.. Det är väl bara att klistra in den på samma ställe ? :)

2011-04-01 @ 21:23:41
URL: http://yassei.blogg.se/
Postat av: Yasmine

SV: Hmm... wierd. Nåja, det får väl va då? :)

2011-04-01 @ 21:45:50
URL: http://yassei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0