PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Bra dag!

Hej goa läsare!
Jag är nu hemma från en bra tävlingsdag! :)
Bättre än förväntat, eller iaf i första klassen (a).

LC 0+4 fel
Han var pigg och fräsch när jag red fram honom och på framhoppningen var han super! Inne på banan skötte han sig kanon! Så himla duktig. Han brukar ju alltid fjanta sönder första klassen, men icke. Det som inte var bra det var jag, i omhoppningen så blev jag extra stressad (är sjukt stressad när jag tävlar) och fick typ något för ögonen, nej men asså jag vet inte vad jag gjorde när han sprang förbi hindret. Inte det minsta konstigt att han gjorde det för jag gjorde rätt taskig sväng till honom som jag egentligen inte alls hade tänkt men min arm bara styrde av sig själv! xD Haha!
Men han var superfin hela banan om man tänker bort min miss!

LB 0+ute
Haha! Jag var asnervös, skittrött i benen och psyket överhuvud taget, värmen tog nog rätt bra..
Iaf, väl inne på banan med maten 2 timmar innan i halsen så gick det ganska bra. Jag orkade ingenting men försökte iaf. Rundan blev inte snygg och i omhoppningen ramlade jag av! xD
Men samma här, jag svängde en helt annan väg en vad jag för 1 minut sedan sagt att jag inte skulle ta. Dock har jag inte minne ifrån det mer än att jag sett det på filmkameran. Var nog så nervös. Men när jag nu svängde denna vägen så hade Camaro lätt kunnat hoppa men jag höll inte om med benen och han orkade inte själv. Så där låg jag ett tu tre! ;) Men jag är nästan lite glad för det för jag tror inte jag hade orkat resten av banan xD! Nej men jag är supernöjd iaf! Vi var ju nolla i grunden!
Första LB på 2 år.

Filmer kommer nog så snart jag hinner! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0