PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

FÖÖÖRLÅÅÅT!

Gud, trodde jag skulle ha massa tid för bloggen idag, men icke!
Det var ju så himla grymt väder! Jag och leo passade på att plugga i solen i hennes trädgård! Myspys!♥
Sen var det bara för mig att dra hem och ut till stallet. Jag har varit där till nu typ, inte riktigt.

Dagens blogg blir flyttad till imorgon ist. Nu måste jag lägga ett ryck på Maja och Martinas bilder innan dom blir galna på mig! ;)

Ha det finast!♥

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Sjuukt fin header =D

2011-04-11 @ 08:04:28
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: MAJA

haha, skynda johanna ;) nej förlåt! ;D

2011-04-11 @ 14:17:45
URL: http://retardriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0