PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

FRAMME

Är sjukt trött.
Imorgon ska jag fota så mycket som möjligt. Jag hoppas också att jag får min vilja igenom och vi åker och shoppar i nordstan imorgon (a) Vi får se. Ha det bäst!♥

Kommentarer
Postat av: Yasmine

SV: Min bildlänk är dock bara... 160-170px bred ^^

2011-04-01 @ 22:00:29
URL: http://yassei.blogg.se/
Postat av: a

Jag är med och tävlar om en John Whitaker hjälm hos www.SuperSuperShop.blogg.se, vinnaren väljer färg, storlek och med eller utan swarovski kristaller på rosetten! Var med och tävla du också!

2011-04-02 @ 13:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0