PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Future?

Det var en person som tyckte att jag kunde skriva om mina framtidsplaner, gymnasie och drömyrke. Visst gör jag gärna  det! :) Här kommer lite info!

Jag har preliminärt kommit in på samhällslinjen med inriktning foto i Sävsjö. Jag är jätteglad att dom fixade foto till den skolan iår! :D Jag ville verkligen det. Anledningen till att jag väljer Sävsjö är att det ska gå fort hem till hästarna. Annars hade jag mer än gärna gått på en riktig fotoskola i Jönköping.

Mitt drömyrke lär ju inte vara så svårt att lista ut när du läst raderna ovan.
Jag vill bli en riktigt duktig fotograf. Särskilt inom ridsporten, men så länge jag får fotografera så är jag nöjd.

Inom ridning och hästarna då så är planerna nu att så småningom gå över till stor häst och att min lillasyster tar över Camaro. Jag ska inte ha Tornado som första stora hästen, utan jag ska ha någon som kan lära mig, för det är ett stort steg i en helt annan värld typ att gå från ponny till stor häst ;).
Tuzzi ligger högst upp på önskelistan (A)

Tornado får vi se hur det blir med, om vi rider in honom hemma tillsammans med Jenny och all annan kunskap som finns runt omkring eller om vi lämnar iväg honom för inridning osv till Olivia o Emelie :) Det beror på om han är snäll eller kokko ;), haha!

Det var vad jag kom på nu, något mer ni undrar är det bara att fråga!
Kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0