PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Hemma från wierd dag

Halloj!
Nu är jag hemma efter en konstig men rolig dag :).
Det som var wierd var själva Nässjö-besöket. Tanten jag fick prata med var hemsk + peddo :o
Blodprov tog jag och jag var en riktig man som inte tog ngn bedövning trots att alla tyckte att jag skulle det.
Sen åkte jag och Mammi och fikade på Thimons :). Träffade Adelissa! :D

Efter fika pausen drog vi till Vetlanda och där shoppade vi lite smått. Blev lite nytt :).

Ikväll ska jag tvätta Camaro och packa allt inför imorgon! :D Ska tävla i Alvesta - LC, LB.
Vi hörs senare!♥


Celine BG
Foto: Jag


Kommentarer
Postat av: sofia

vilken fin blogg du har! :)

2011-04-29 @ 17:47:16
URL: http://sofiaothelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0