PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Ingen skola imorgon!

Wiie! :D Jag har ingen skola imorgon för jag ska till Nässjö.
och vad ska jag nu göra där då? :)
Jo jag ska prata med ngn doktor eller liknande om min längd.

Jag är 180 cm lång och jag ska inte bli längre nu enligt min kurva men jag har inte blivit kvinna ännu så dom vet inte när jag kommer sluta växa.
Så dom vill nog ge mig en hormonspruta så att allt skyndar på lite så att jag slutar växa fortare :).
För att dom med störst möjlighet ska kunna stoppa växten vill dom ha in personen när den är 170 cm lång.. Hmm, jag är lite lång där ja ;). Men hoppas verkligen det funkar ändå för jag vill verkligen inte bli längre nu. Jag är redan lång.

Håll tummarna imorgon! :D
Ha det!
Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0