PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Nyss hemma från mitt andra hem

Kom hem för en stund sedan, varit i stallet hela dagen. Men det tackar jag inte nej till ;).
Har somsagt fixat med unghästarna. Efter det red jag syrrans ponny, Phu. Gick skitbra! :D
Fick till en riktigt bra avsaktning! Han är inte så smidig alltid..

Efter det putsade jag nästan allt och packade inför imorgon. Har en del kvar men skönt att ha det mesta färdigt. Ska ju bada och knoppa min vita springare ikv.

Galet nice väder<3 Nu ska jag leta efter mina försvunna pannband! :(
Kram!♥

Kommentarer
Postat av: Elin

svar: Precis! Och du är ju en riktig man, så no problemas! ;) Gött att det gick bra med Tore! :D

2011-04-23 @ 15:49:59
URL: http://eelinhenningsson.blogg.se/
Postat av: hedda josefsson

jaha okej :) får hoppas att de går bra då, måste hälsa på camaroooo!! :D



om du vill kanske du kan ta lite bilder när jag hoppar?

om jag kommer runt vill säga -.-

2011-04-23 @ 15:57:17
URL: http://josefssonhedda.devote.se
Postat av: hedda josefsson

haha ah de har hon :) men hade varit värre om hon va flugskimmel x)

2011-04-23 @ 23:24:30
URL: http://josefssonhedda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0