PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

OJ VAD TRÖTT JAG BLEV

Jag är sjukt trött upptäckte jag nu, kanske inte så konstigt med tanke på att jag varit i intensivt arbete sedan klockan nio i morse. Jag åkte ut till stallet vid två tillsammans med Elin och Anne. Vi red den långa rundan. Jag och Elin red barbacka! Supernice! :D
Efter det myste jag och Tuzzi lite, jag tvättade hennes ben oså.

Sedan mockade jag alla tre boxarna och fixade fodret. Fotade en del också, får se hur dom blev lite senare. Sen gick jag hem från stallet! ;o Leo skulle möta mig på ett ställe jag inte hittade så jag gick lite vilse i lilla Vrigstad kan man lugnt säga, och nu får jag inte tag i Leo! :O Jag har ringt henne 12 gånger!!!!! 
Men aja, hon ringer väl upp så småningom och undrar vart jag är.

Nu är jag död. Ska snart till stallet igen x)

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv:D ET ÄR BRA: D

2011-04-19 @ 18:43:01
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0