PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

ÖSTRAHULTS CAMARO 12 APRIL

Dressyrtränade.
Det gick helt okej bra, jag är nöjd men ändå är det en sån där känsla som inte är bra.
Vi tränade på avsaktningar och igångsättnigar.

Det var sjukt jobbigt och det är i högersidan problemet sitter.
Han tjurade lite och tyckte det var på tok för jobbigt ;) höhö
Men det blev helt okej senare så jag är nöjd med våran insats! Det känns verkligen att vi inte har tränat för Karin på lääänge! ;) Haha!
På måndag kör vi igen! :)

Elin tog lite bilder på mig! Får se när hon har tid att skicka dom! :)

Min fina ponnyskrutt fick vara rosa idag också! Han var så söt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0