PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Resultat

LC 4 fel

Usch!
Hemskt! Jag var ganska taggad ändå och bestämd!
Men min kära ponny var inte lika taggad precis.. Jag sparkade rent ut sagt hur mycket som helst och rejält, men får jag något svar? Nej, han galopperar där i sin "ridskoleponny-som-är-30-år" fart och tog inte spö eller skänkel alls!
När jag väl fick upp farten till ett helt okej tempo så tjurade han ihop helt och precis när vi skulle hoppa så ångrar han sig och bara stannar! Grrr!
Men sen kom vi runt i våran sengångsgalopp och slutade med 4 fel.

LB 8 fel

Asbra tempo!
Allt blev helt plötsligt så mycket lättare! Eller jag fick ju driva lika mycket som innan men han hjälpte till denna gången. Rev 1:an , så surt. Den rullade lite fint ner efter ett tag typ -.- och sedan rev vi 3:an (det var samma hinder som han vägrade på i förra klassen så det gjorde inget) men jag var glad att han inte stannade iaf.

Underlaget var inte det bästa och var skitdjupt i 2 hörn. I ena hörnet var det en svår sväng upp till kombinationen så där kom dom där sladdande bakbena trots att jag höll emot yttersidan så bra jag kunde, och han tappade greppet med frambenen också faktiskt. Så vi kom tokigt in i kombinationen och han var snäll och hoppade det stillastående, dock försökte han smita ut efter a-hindret så då fick vi in 2 galoppsprång, men det löste han fint ;)

Sen gick det bra på de sista hindrerna! :) 

Jag är väldigt nöjd med sista klassen! Jag ramlade ju inte av ;). Nej men han var verkligen fin och felen gjorde ingenting! :) Alla kategorierna var ihopslagna i den klassen och det var 2 som var felfria så det var lite knepigt.
Det gjorde heller ingenting att avstånden blev fel för vi hade galoppen sedan innan. I rundan innan så kom vi ibland helt okej men då tjurar han och trampar om precis innan och gör det jobbigare för sig själv. Men men, inte helt tokigt iaf! :)

Fina ponny! Vi kommer snart över det :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0