PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

EN TILL BLOGG


Hej på er världen bästa läsare!
Har precis gjort färdigt designen på min och leo's blogg! :D
Ska göra en bättre ngn annan gång men just nu orkade jag inte..
Nu är det bara en presentation som är uppe men ni kan ju läsa den om det verkar intressant, vad vet jag?
Http://thelifeofjojjochleo.blogg.se

Idag har jag haft nationella prov, pust! Men det var inte speciellt svårt!
Åkte hem tidigt, jag tyckte jag förtjänade det när jag vart så duktig på provet (a)

När jag kom hem var jag ute och fotade lite, usch! Det gick inte bra, men jag hoppas det blev någon bild som blev bra! :)

Ska ut till stallet sedan. Får se om någon vill rida ut med mig, annars så tänkte jag tömköra honom på grusvägarna! :D Det tycker han nog är lite roligare än att gå på fyrkanten!


HÖRS SEN BÄSTA LÄSARE! Jag hälsar er nya läsare välkommna oxå! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0