PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

HOME SWEET HOME


Sötisbild på mig och Camaro från första "tävlingen" sedan "skadan"..
Failade med att glömma stövlarna hemma :(
Foto: Sandra Stenqvist

Hej coolingar! :D
Hemma från en slappisdag i skolan, kul o veta vaa?
Dagen måste bestå utav plugg. Har prov i andra världskriget imorgon och gud vad jobbigt det är! Skitsvårt!
Bör nog börja nu om jag ska överleva kvällen!

Hoppas ni har det bättre än jag!
Puss bästa läsare!♥

(Gud vad kärleksfull jag är mot er idag;) Njut så länge det vara! höhö)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Lycka till me provet,de firrar du=)!!

2011-02-01 @ 18:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0