PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

IM BACK...

...Hoppas jag! Jag vill så gärna blogga, det är ju faktiskt ett av det roligaste jag vet!
Men ett dygn är bara 24 timmar och jag har det stressigt som jag har det.
Skolan tar all min tid, allvarligt.

Men jag ska göra så gott jag kan! :)

Veckan i Maa var otroligt rolig och lärorik :) Man lär sig något nytt varje gång, och skratt finns det gott om! :D
Jag trodde jag fick med mig allt hem men icke, jag glömde mobilladdaren!!! :o Men jag har lånat Leos syrras laddare ikv så ska snart iväg med den till henne igen ;) Men det får gå tills den kommer hem! :)

Nu ska jag snart till stallet, Morris var inte glad att se mig igår. :( han bara pussade på Jeffa (hon har ridit honom hela veckan jag var borta) och jag var typ tvungen att tvinga honom att pussa mig, inte okej! Hoppas han är gladare mot mig idag! Tore borde bli glad att se mig iaf! :)♥

Hörs kanske senare! :)
Pusshej, ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0