PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

ÖSTRAHULTS CAMARO 24 FEBRUARI


Foto; Jag
Nikon D5000 + 18-200mm f/4.5

Han var supernice! :D Han känns så himla liten nu när jag ridit storhäst en hel vecka. Men det var härligt att rida honom igen ordentligt.
Jag red i paddocken. Han var pigg och posetiv från början, roligt. Han gjorde riktigt fina galoppfattningar från skritt (och trav) och han var laddad till tusen. Så jag var bara tvungen att småskutta över ett  litet kryss några gånger.
Och vet ni vad? :D :D Jag såg avstång skitbra nu helt plötsligt?! :D Guldstjärna till mig!
Det gjorde ju hela ridpasset roligare, samt att jag red omhoppningssväng till hindret hela tiden vilket både jag och Camaro älskar! ♥

Massören var oxå ute och kände lite på Phu och Dockan. Camaro har ett ställe precis bakom sadeln där han är ganska öm + lite skav. Så jag bad henne känna på honom där och hon sa att jag skulle rida utan fårskinnspadd när jag rider "vanligt" och bara ha den i hoppningen :) Så det var ju skönt att det inte var värre än så, hon tyckte att sadeln låg super utan padden! Så det känns toppen! Hela dan blev genast mycket bättre! ♥


Kommentarer
Postat av: fia

Sv: Efter ett tag med Derivatans definiton, som iofs inte var så jättesvårt, men andra saker, så är vanliga ekvationer ganska kul helt plötsligt. ;)

2011-02-24 @ 22:49:27
URL: http://sofialovgren.blogg.se/
Postat av: nelly

hej , jag vill köpa dina sporrar, kan du skicka ett mail till min mailadress? :)

2011-02-25 @ 09:37:11
URL: http://ccchipper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0