PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

RIDSPORT


Foto: Maja Sjöberg
Tema: Julkort 2010
Nikon D5000+Nikkor 18-200mm

Hej mina sköna! :)
Hemkommen från skolan och har nyss ätit (intressant jag vet).
Haft biologiprovet idag och jag tror jag klarade det, det gick bajs (för leo gick det piss), men hoppas det gick hem! :)

Nu ska jag läsa ridsport och sedan ut till stallet!
Pusshej!♥


Kommentarer
Postat av: fia

Sv: Visst är dom! Tack. :D

Sv2: Åhhh, men ekvationer är ju skitkul. :D Kul att det gick bra!

2011-02-24 @ 21:04:05
URL: http://sofialovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0