PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

TODAY WAS A HARD DAY


Foto: Jag


OMG, jag är så jä*ääääääääävla trött och flummig så det är inte sant!
Idag har vi varit i ridhuset och Olivia har hoppat 5 hästar. Hon drog ut så mycket hindermaterial som fanns på anläggningen och gjorde en riktigt bra och rolig bana som hon var riktigt stolt över. ;)
Men inplockningen av allt hindermaterial var inte så jäkla rolig faktiskt!!!

Väl hemma så var det ALL mockning kvar, ALL mockning=18 boxar.
Fick som tur var hjälp av Bittan, jättesnällt! Jag och Olivia var helt döda eftersom vi åkte lastbil till sent inatt och Olivia har inte sovit knappt någonting inatt för den delen heller. Och livet blir så mycket lättare (för min del askul eftersom jag var så flummig^^) med 2 styck busiga barn som vägrar göra som de vuxna säger. Jag garva så jag nästan dooog! xD

Mycket text för er nu men ni fick iaf en bild från idag! :)
Nu ska jag snart äta pannkakor och sedan ut och putsa lite utrustning, imorgon blir det tävling!

Kommentarer
Postat av: Bittan

Gött att ha dig oxå.Fina bilder hade du oxå tagit.Tack för teamwork idag:)

2011-02-18 @ 21:10:10
Postat av: hanna

lycka till på tävlingen! :-)

2011-02-19 @ 10:34:17
URL: http://showponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0