PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

hemma tidigare


Lilla stumpan hoppar 90 cm i 3 kombi :)♥

Hejj alla fans!
Hemma lite tidigare idag, skönt! Jag ska strax gå ut och fota dagens outfit tänkte jag :).

Ikväll är det hoppträning att kolla på, ska även rida och säga hejdå till min prins som jag ska vara ifrån nu i 3 dagar :(. Fast jag kommer ha sjukt roligt, jag ska följa med Leo på minisemester! :) Och Jeffa rider nog Camaro åt mig lite så allt känns bra! :)

Under semestern tror jag inte att det finns ngn dator så det blir endast mobilblogg, men det överlever ni väl? :)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag älskar din blogg men kan du skriva vad hästen heter?:)

2011-06-01 @ 18:05:58
Postat av: Linnea Sjöström Foto & Vardag

Fototävling igång i min blogg just nu. Kanske något för dig? Värt att kolla in! :)



http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/june/fototavling-i-sammarbete-med-johanpixels.html#comment



OM du gillar min blogg, följ den GÄRNA via bloglovin :)

2011-06-01 @ 18:44:12
URL: http://linneaasjostrom.blogg.se/
Postat av: Elin

Kul :D

2011-06-01 @ 22:06:28
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0