PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

3 prov och 2 inlämningar imorgon..Suck

Gammal söt bild som fanns sparad i mitt skolkonto..♥


Gaah, jag grät av trötthet idag på morgonen.
 Jag vaknade halv 2 inatt i soffan med alla kläder på med kemipappret över ansiktet. Imorgon har jag Spanska prov, får jag VG har jag nog höjt det betyget. Jag har också omprov i kemi, prov i hemkunskap och en stor inlämning i idrott.
VARFÖR alla samtidigt?!

Ikväll ska jag släppa in hästarna själv tror jag för resten av familjen har andra sysselsättningar. Elin sa innan till mig att vi har US möte ikväll också men det kan jag verkligen inte! :( Så surt, det hade egentligen passat bra om det inte vart denna stress hela tiden..

Jag ska rida 3 hästar också men jag går nog bara med 2 av dom.

Hoppas ni förstår att jag inte kan blogga något mer idag. Eller jag borde inte göra det men jag brukar ju aldrig kunna hålla mig... Haha!

Hoppas ni har det bättre än vad jag har det!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0