PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Ang. inlägget under

Jag kom på att det kanske inte är så lätt för er att fatta inlägget nedanför när jag inte skrivit vad jag gjort ;).

Men jag var iaf i Värnamo och försökte fota lite fina bilder på deras kvällshoppning.
Men icke sa Nicke! Jag blir sämra och sämre på det här.

Det hade väl varit annorlunda om jag hade haft ett 70-300mm objektiv för då hade jag inte behövt zooma så mycket men sen är det inte så konstigt heller att bilderna blir lite suddigare. För det första är jag grymt skakis men batterigreppet har dämpat det en hel del. Men också att objektivet är mycket väl användt så det börjar väl bli lite slitet också, men mest beror det helt klart på mig! Vad sur jag blir!! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0