PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Dygnet har bara 24 timmar, tyvärr

Jag ber som hemskt mycket om ursäkt det den sämsta uppdateringen ever! :(
Skolan först, idag har vi vandrat totalt 12 km i 27 grader stekande sol..

Dirrekt efter blev det frissan där jag klippte bort det slitna (tyvärr bör man ju göra det ibland) och färgade utväxten, skönt!
Efter det drog jag och morsan till Värnamo och köpte en resväska ;) Mamma o pappa åker till London på torsdag! :o

Sen åkte jag såklart till min fina ponny♥


Morris i blommedala för första gången! ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Jobbigt att gå så långt XD

2011-06-01 @ 07:34:58
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0