PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Halvduktig chey


Jag och hästen jag hopptränade ett par gånger.

Idag har jag somsagt varit på treårstest. Det fanns egentligen bara en häst som var riktigt fin och då var ägaren helt puckad och förstörde allt! Haha. Det var förbannat kallt kan jag säga och det var typ en lättnad när Henny kom och sa att vi ska åka hem! xD Haha!


Väl hemma så var jag så trött att jag somnade i soffan och där blev jag kvar i ett par timmar. Så när jag vaknade hade familjen åkt till stallet utan mig. Så Camaro fick vila idag också. Men imorgon skrittar vi igen :).

Men när jag vaknat till lite så var jag fortfarande så sjukt trött och när jag skulle sätta mig och plugga höll jag på att somna med huvudet i boken. Så jag ringde min vän Martin som bara bor några hus bort och frågade om han ville plugga med mig vilket var bra för vi gjorde färdigt en stor läxa tillsammans. Skönt att ha den halvt ur världen!

Nu har jag precis kommit hem från stallet, var och gav dom kvällshö.

Hoppas ni har haft en bra dag?♥


Kommentarer
Postat av: MAJA

jeklar va den hoppade! :o

2011-05-21 @ 22:46:53
URL: http://http:/mturesson.devote.se
Postat av: anonym

Vad heter hästen?:)

2011-05-22 @ 07:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0