PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Hemma!


Foto: Jag
Roligt med vinterbilder btw.. Haha

Hej alla fina! Okej då, ni som inte är så fina är också välkommna!

Jag är hemma efter en regnig men rolig dag bakom kulturhuset ;).
Vi hade en hel del ungar som red och tjänade in 400 kronor, gött! :D Jag fick beröm också för att jag var så duktig med barnen när jag inte ens tycker om dom, haha!

Mamma har varit på Charlies utan mig idag :o.
 
Men det gjorde inget, Morris fick ett jättefint fleecetäcke från Kingsland! Har inte det hemma så visar bilder imorgon, eller så kanske jag filmar och pratar lite samtidigt? ;) Who knows! Haha
Hoppas han kan hadet bara (a).

Nu ska jag redigera lite bilder på Celine BG som jag fotade igår så ni har lite att titta på!
Låter det bra? :)

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Henny :)

Shit vilken fin bild!! En riktig snygging på bild med!

2011-05-27 @ 23:09:50
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0