PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Hiss o Diss


* Mina hästar, dom är verkligen underbara!
* Vädret som kommer nu, soooool♥
* Fotografering, finns inget bättre än att komma ihåg minnen med hjälp av fina bilder.
* Tuzzi, ja vad s´ka man säga?♥
* Mamma o pappa♥
* Tina, fina vännen!

* Att Camaro är halt :(
* Att jag inte får rida på Tornado än! xD
* Människor jag stör mig på! -.- 
* Att jag inte har ett bättre PS
* Att läraren är sämre än eleven ;)

Kommentarer
Postat av: Tina

Jojjo, fina vännen ♥ love youuuuu

2011-05-08 @ 21:32:08
URL: http://tinutt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0