PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Morris halt



Rubriken stämmer tyvärr!
Det blev ingen träning för våran del igår. Han känndes lam i skritten men sedan när jag började trava så märktes det direkt att han inte mådde bra. Han var inte ren bak. Men jag tror det går över snart.
Jag linimentade och lindade alla fyra benen igår och nu ska han få vila till imorgon och sedan ska jag gå med honom så får vi se om det går över.

Tanken slog mig att det kanske var därför han trampade om och var så seg (iaf i första klassen) på tävlingen i lördags, det kanske var på väg då? Men han var ju superfin när jag red fram och helt okej på framhoppningen. Och det borde ju visat sig tidigare än igår då tycker jag?
Men fundera på hur kan vi göra i evigheter, bara att blicka framåt!
Det får bli mycket pyssel i stället nu! :) Fotografering också? :)
Huvudsaken är ju att han blir piggare snart! :)

Nu får jag blogga mer om Tore och Tuzzi, jag ska lägga upp ett inlägg om fölet som jag har lovat också!
Vi hörs!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0