PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Mot staden imorgon


Snyggast.se jag vet :)

Imorgon ska jag och mina vänner till Jkpg och förhoppningsvis få tag i lite kläder ;).
Jag måste ha skolavslutningsklänning men vi får se hur det blir med det.

Jag kanske mobilbloggar lite imorgon nu när jag vet hur man gör eftersom jag ska hoppträna en häst imorgon kväll.

Det här väntar mig nu dem snaraste dagarna/veckorna:
* Omprov i kemi (a) - Det var skitsvårt!!
*Spanska prov
*Alla matteläxor jag aldrig gjorde..
*Idrott inlämning

Hur ska detta gå?! Hejs<3


Kommentarer
Postat av: Linda

Naae, jag är där på söndagen en stund :)

2011-05-18 @ 11:32:53
URL: http://thalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0