PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Något Speciellt Ni Vill Se/Höra?

Som rubriken lyder.

Är det ngt speciellt ni är sugna på för jag tycker inte att min blogg är speciellt rolig.

Vill ni se mitt rum, läsa mer om min vardag, videoblog, mer outfits om vad jag har på mig eller mer outfits till ryttare och häst? Förslag på tävlingar?

Kom igen är öppen för alla förslag!!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag vill se videoinlägg från hans stall och så :D skulle vara jätte roligt att se! :)

2011-05-26 @ 19:57:31
Postat av: Anonym

Videoinlägg är alltid roligt :D Om du har möjlighet så lägg in fler bilder. Kanske bara en bild på dig och ponnyns outfit varje dag, det räcker. Sen kan du skriva om vad du tycker om olika saker, som du själv använder i vardagen. Du kan skriva om utrustning som du gillar :D

2011-05-26 @ 20:21:39
Postat av: Hanna

Videoinlägg och alla möjliga outfits, både hästoutfits och typ vardagsoutfits! :)

2011-05-26 @ 20:44:47
URL: http://hau.blogg.se/
Postat av: Henny =)

Jag skulle gärna vilja ha lite mer av allt det du skrev ;) hihi (A)

2011-05-26 @ 21:30:25
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/
Postat av: jag är en tuff brud i lyxförpackning

bilder i mängder från typ värnamo och massor av andra tävlingar! tog du bilder på en tjej som hette amanda som red på toch luck twice?:) dom vann bägge sina klasser i kat C:D skulle vara roligt att se några bilder på dom!

2011-05-26 @ 21:54:22
Postat av: jag är en tuff brud i lyxförpackning

bilder i mängder från typ värnamo och massor av andra tävlingar! tog du bilder på en tjej som hette amanda som red på touch luck twice?:) dom vann bägge sina klasser i kat C:D skulle vara roligt att se några bilder på dom!

2011-05-26 @ 21:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0