PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Östrahults Camaro 17 maj

Wiie, första skritturen idag på 2 veckor! Underbart, men jag kännde mig jättestor nu när jag ridit Tuzzi! xD Men jag är bara lång så det är ju lugnt ;).
Det blåste huuuuur mycket som helst så jag trodde vi skulle blåsa bort haha. Men det slapp vi iaf. Men han kändes inte så farligt halt iaf och det var skönt. Han såg lite spöken överallt men det är lite charmigt.

fina ponnyskrutten<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0