PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Till min vita springare




Nu ska jag åka till stallet och rida! Skönt!
Efter det ska jag fixa med Jennys hemsida tillsammans med Elin och när jag kommer hem därifrån så MÅSTE jag plugga! Så vi hörs nog tyvärr inte mer idag.

Ha det bäst!♥


Kommentarer
Postat av: MAJA

den bilden va jätte söt! :D

2011-05-20 @ 14:49:56
URL: http://mturesson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0