PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Tornado BG 1 maj

Jag tog in honom och borstade. Han njöt! Skönt att han snart inte har någon vinterpäls kvar.
  
Sedan sadlade jag honom helt själv också, han bryr sig inte ett smack om sadeln! Skönt att han inte är så känslig :)! Tränsade också själv, inga problem.

Longeringen gick bra den också! Så synd att vi inte fick hans 100 olika bocksprång i början! Haha! Det såg så roligt ut! Men efter det så var han jätteduktig :)! Fina hästen!

Sedan fick han gå ut i hagen med täcke på! Jag vet inte varför det är så roligt att dom har det på sig ibland, men det är väl för att man inte är van antar jag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0