PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Treårs test imorgon (idag)


Foto: Jag

Imorgon (idag) är det treårs test i Riddersberg. Jag ska åka dit och kolla. Är nog bra och kika hur allt går till för nästa gång är det vår tur! :) Så vi hörs!
Ha det bäst! Puss♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Har du flera ragg samtidigt? Eller hade du det förut? (läs inlägget)



Jag skriver om sex, kärlek, min vardag, tankar och tips. Läs och följa gärna om det faller dig i smaken. Ta en titt. KRAM! :D

2011-05-21 @ 12:41:12
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0