PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Vad sur jag blir hela tiden


min skrutt<3

Idag har det bara gått utför för mig! Gah! På morgonen var jag inte rolig och Leo blev sur på mig för att jag var så sur, haha!
Och nu skulle jag scanna foton, funkar det då eller? Det har funkat alla andra gånger och nu bara jävlas den med mig! :(

Nu ska jag ut och fota outfit bilder till er :)
Kram!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0