PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

090410

HejHopp!
Jag kan ju börja med att skriva att jag cyklade inte igår, MEN det var för att jag ville inte cykla hem ensam när det var så mörkt, eftersom vi hade insläppet och kvällsfodringen. Annars hade jag faktiskt cyklat! 8D
I förra inlägget skrev jag ju att Camaro har fått sådana där knutar på magen. Igår när jag kom till stallet var dom fler... Jag blev jätte orolig och drodde han var sjuk och att det kasnke var utslag isf. Men Jenny sa att det är för att vi ger han kraften. Eftersom att min bebis har gått ner alldeles för mkt i vikt så köpte vi kraft plus för att han skulle gå upp. Och Jenny sa att dom får det när dom börjar att äta det, men det var ingen fara och Jenny sa att vi bara kunde dra ner lite på kraften och ge han ännu mer hö! Men det var så skönt att det inte var något annat! :)
Idag ska jag cykla ut till stallet och mocka och sedan cykla hem igen och jag slipper dessutom att cykla själv! ;) Jeffa följer med! ;) Nähe, jag bloggar nog ikväll igen när jag har lite mer att skriva.
- puuussssheej! :*


Kommentarer
Postat av: stina

fin designe :D

<3

2009-04-10 @ 23:19:58
URL: http://Stjina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0