PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

cykel träning!

Hejsan! :D
Idag ska jag cykla ut till stallet har jag tänkt mig...hihi ;) Jag ska cykla på 3:ans växel hela vägen ;) hahah
Träna konditionen lite ;) Idag ska jag bara skritta ut en sväng så vi blir av med träningsvärken.
Igår när jag hade ridit färdigt och borstade av camaro så upptäckte jag att han hade massa knutar på nästan samma ställe, det känndes lite läskigt at känna på dom, men jag tror inte att jag såg dom innan jag red, jag tänkte inte på dom iaf. Men jag får se senare när jag kommer ut till stallet om dom fortfarande är kvar för isf så ska jag be Jenny titta på dom. Jag hoppas verkligen att det inte är något allvarligt! :( nej, men det är det säkert inte..
Nähe, nu ska jag vell ta och göra något annat ;)
Puss och kram / Johanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0